ADA PERTANYAAN?

PENYATA AKAUN

1. Saya hilang kata laluan akaun

Isi borangMohon Penyata Akaun dan kami akan membantu anda semak Baki Terkini akaun SSPN-i atau SSPNi-Plus anda. Pertukaran Kata Laluan akan dihantar ke email anda yang didaftarkan.

2. Bolehkah saya memeriksa sekiranya tambahan wang sudah dimasukkan ke akaun SSPN saya?

YA. Apa yang anda perlu lakukan ialah mengisi borang Mohon Penyata Akaun dan muat naik Resit Bayaran terkini dan tekan butang Hantar. Kami akan semak dan maklumkan melalui email status bayaran terkini akaun didalam sistem.

3. Saya nak tukar Kata Laluan saya

Sila klik disini dan isi maklumat dikehendaki dan kami akan bantu anda untuk tukar Kata Laluan.

4. Ada apa apa bayaran tak dikenakan untuk dapatkan Penyata Akaun SSPN-i atau SSPN-i Plus?

Tidak. Ianya PERCUMA. Kami berbesar hati dapat membantu anda.

5. Saya ada pertanyaan lain selain yang telah disediakan, bagaimana untuk mendapatkan jawapan?

Sila klik butang Whatsapp dan Helpdesk kami akan menjawab pertanyaan anda secepat mungkin.

ms_MYMalay